Digitale ondersteuning

Wij geven graag persoonlijke aandacht, ook na de uitvaart. Daarom bieden wij u, in samenwerking met het ‘Landelijk Steunpunt Verlies’ (LSV), een papieren en digitale versie ‘Wat te regelen na een overlijden’ aan.

Wat houdt de digitale versie in?

Na een overlijden moet u verschillende beslissingen nemen. En dan zijn er ook nog allerlei administratieve, financiële en belastingtechnische zaken. In al deze regelzaken kunt u gemakkelijk de weg kwijtraken. De digitale versie helpt u om een overzichtelijke actielijst te maken die aansluit op uw persoonlijke situatie. Het gaat om:

  • Digitale checklist die de acties voor de afwikkeling van de nalatenschap in beeld brengt ( wie doet wat ).
  • E-book die u kunt raadplegen als toelichting op de uit te voeren acties.

Hoe maakt u gebruik van de digitale versie?

Via onderstaand inlog knop komt u op de inlogpagina van 'Steun bij verlies' hier kunt u inloggen met uw verificatiecode die u van ons ontvangen heeft.

De verificatiecode geeft u gratis toegang tot de digitale ondersteuning. Wij hopen dat de digitale steun in combinatie met de papieren versie ‘Wat te regelen na een overlijden’ u helpt in deze moeilijke tijd.

Als laatste wordt u gevraagd om een persoonlijk (gratis) account aan e maken (gebruikersnaam en wachtwoord). De gebruikersnaam en wachtwoord kunt u voor een volgende keer gebruiken bij 'Mijn steunpunt'.

Inloggen